pondělí 17. září 2012

Missha - velký souboj !


A jdeme řešit velké dilema. V uplynulých 3 týdnech jsem pilně testovala BB creamy. Hrála jsem si na „skutečného“ vědce, který testoval produkty jak v horku, tak zimě, vystavoval je drsným podmínkám a neodpustil jim jediný prohřešek. Mým favoritem  se stala bezesporu Missha. Skin79 rovněž není k zahození, ale existuje jedna věc , kterou těmto BB creamům neodpustím – šedivo žlutý podtón. Oni se ve finále pleti přizpůsobí, ale trvá to na můj vkus až moc dlouho. V praxi to vypadá následovně : BB si v ranním spěchu rychle namatláte na obličej , a pak se modlíte, abyste nepotkávali příliš lidí po cestě do práce/ školy, neboť barva vaší pleti působí trochu nemocně. Za hodinku možná hodinku a půl se to srovná. Ale já se s tímto faktem jaksi nevyrovnala. Co se týče funkční stránky – Skin 79 fungují dobře a splňují, to co slibují. Rozhodně vás nebudu od  nákupu zrazovat. Například  o koupi Hot pink super plus jsem docela vážně uvažovala. Na pleti vytvoří opravdu přirozený vzhled a když jde do  tuhého a přirozenost nestačí, můžete jej i navrstvit Pokud vám tedy vyhovuje jeho specifický podtón, chybu s ním neuděláte. Umím si jej hlavně dobře představit na mladé dívce s normální až smíšenou pletí. Hydratační bomba to není, ale náctileté pleti postačí.

Missha nabízí zákazníkům větší komfort – zejména co se týče odstínů. Missha Perfect Cover se vyrábí v 5 , zatímco M  Real Signature je k dispozici ve 3.
Odstín 21 je skvělý zejména pro svůj růžový podtón, který ocení zejména Evropanky.
 


U Misshi Signature vidím jako pozitiva následující

+ tekutá konzistence- lehce se roztírá, lehce se s ní pracuje
+ na pleti není vůbec cítit
+ rozjasňuje pleť
+ docela kryje
+ SPF 25 – podle mě ideál na podzim, např .50 je podle mě nyní zbytečná
+ je vhodná pro citlivou pleť – což oceňuju, neboť mi po ní nečervená pleť

+ u klasickým make- upů jsem měla problém, že mi dost ucpávaly póry. Já mám typickou smíšenou pleť – a nejvíce se mi mastí čelo. Dříve jsem si tam nemohla byť sebelehčí make – up – protože vždy mi zanesl póry . Missha to nedělá.

Negativa

-          Nevím, zda je to jenom můj subjektivní dojem způsoben příliš detailním pozorováním, ale zdá se mi , že mi v průběhu dne trochu zvýrazňuje takové ty vrásečky od nosu ke koutkům úst.Trochu se slévá.

-          Co se týče výdrže – Večer mám opravdu dost odličovat,ale na konce dne zdá, že se BB téměř vsákl .

-          Na  konci dne trochu zvýrazňuje póry
 


U Misshy Pefect Cover bych vyzdvihla následující :

-          Kryje asi trochu více než M signature

-          Vytváří sofistikovaně jemně lesklou pleť

-          Nezdůrazňuje ty vrásky, které zmiňuji u Misshy Signature

Negativa

-          Hutnější konzistence

-          Méně rozjasňuje pleť

-          První hodinu nošení – je na pleti cítit jako make –up

-          Na konci dne trochu zvýrazňuje póry

Co mě ale u obou krémů zarazilo je doporučení , pro koho se hodí . M P. Cover je vhodná pro všechny typy + i problematickou aknózní pleť . Pro problematickou je zřejmě doporučována  kvůli vyššímu krytí nedostatků. Ale  pokud tento BB mohou používat i lidé trpící akné , tak nechápu proč je tam tak silné zastoupení silikonů. Ano – silikony pěkně vyhladí póry. Nikdo jiný to lépe neumí :D Můj osobní názor je ale takový, že při dlouhodobém nošení ucpávají pleť- viz zkušenost s klasickou  bází pod make -up . Takže  možná  nedostatky  opravdu překryje , ale asi to vzniku a prevenci příliš nezabrání a nejsem si jistá, zda naopak nepomůže.  Missha signature taky silikony obsahuje , ale už ne v takové míře. Navíc to lehčí složení by bylo pro problematickou pleť vhodnější – tedy podle mě . Jenže ten rozjasňující efekt se moc nebude líbit majitelkám mastné pleti a nesmím opomenout moje povšimnutí lehkého zvýraznění mimic. Linek a slabé tendence se slévat  …………………

Pokud se zamyslíme nad sezónním využitím tak Missha Perfect cover vám dle oficiál. stránek prokáže dobrou službu ve všech 4 ročních období – tedy i v zimě, zatímco Real Signature lépe pracuje v oily season. Abych řekla pravdu – hlava mi to nebere. M Signature real se všude pyšní tím, jak chrání pleť , udržuje v ní vodu a živiny, zatímco M P. Cover  si nikde výživu jaký hlavní úkol neklade. Proto bych logicky uvažovala – vzhledem i k nižšími SPF , že Missha Real Signature je do zimy vhodnější.

Tak to bylo moje menší zamyšlení , který BB si mám konečně koupit. Každý má svá pro i proti. Zajímaly by mě Vaše zkušenosti a doporučení . Poradíte ?

5 komentářů:

  1. missha signature mi taky zvýrazňovala vrásky a póry. už u oběda jsem měla narýsované nosoretní rýhy a dost mě to rozčilovalo.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za tuhle srovnávací recenzi. Četla jsem ji už před delším časem, ale až nedávno jsem si uvědomila, žes zřejmě uhodila hřebíček na hlavičku: a totiž s těmi silikony a ucpáváním pórů. Na začátku léta se mi strašně pokazila pleť, byla jsem jako puberťák, ale přičítala jsem to zkouškovému stresu. Teď během září se mi pokazila opět, ale to už se žádný stres nekonal. Aha?? Pak jsem si vzpomněla na tenhle článek a přestala Misshu PC používat (přes léto jsem ji nepoužívala). Pleť se mi zas dala do kupy. Takže, ač je tohle BBčko fakt skvělé, používat ho nemůžu. A popravdě, dost mě to odradilo od používání i dalších BB krémů, protože každý nějaké silikony obsahuje (i když třeba méně), a stop jsem dala i zkoušení make-upů (dosud jsem se bez nich obešla, tak se obejdu i nadále), protože ty jsou těmi silikony taky napěchované. Smůla, moje pleť je prostě nesnese...
    Tvůj článek budu sdílet dál, rozhodně se najdou tací, kterým udělá jasno.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se po Missha Real signature vždy vysela na bradě krupička. Ale dočetla jsem se, že silikony komedogenní nejsou, tak bůh ví, čím to bylo. Po bázi jsem podobnou reakci totiž nezaznamenala a ty jsou samý silikon. Buď je to na mě příliš mastné nebo mi jako alergikovi něco z těch eko složek vadí. Jednou jsem zkusila M Perfect cover a nic se neobjevilo, mám objednáno, tak uvidím, jestli to nedopadne jako s tím předchozím krémem. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.