pondělí 17. září 2012

Missha Perfect Cover BB Cream SPF 42 PA+++


Missha perfect cover jsem vyzkoušela v odstínu 23. Byla jsem překvapená, jak velký barevný skok je mezi odstínem 21 a 23. Pokud se k Misshe vrátím, tam beru jedině 21. 23 je na mě příliš tmavá. Po nanesení trochu zesvětlá, ale nesedí mi. Zásadní rozdíl rovněž vidím v podtónech. 21 nabízí růžový podtón, 23 jde do žluta. Právě špatný odstín mi brání objektivně posoudit efekt tohoto krému . Nemohu si jej nějak odmyslet. Přesto jsem se pokusila vyplodit alespoň trochu smysluplnou recenzi.   Nejenže mě překvapila barva, ale i konzistence, která je bezesporu hutnější než u Missha Signature. Ale i tak  jej lze hezky rozetřít , na pleti je velice příjemný. Z vyzkoušených BB creamů je na pleti nejtěžší – vstřebává se zhruba půl hodiny, ale pořád je lehčí než klasický make-up.  Missha  Real Signature  se vstřebá   do 5 minut. Na druhou stranu – právě hutnější konzistence zaručuje lepší krytí.
 

 Pokud pominu špatný odstín, musím konstatovat, že krém vypadá opravdu přirozeně. Nezdůrazňuje póry ani vrásky. Oproti Skin 79 Hot pink dodává lehké rozjasnění, které se mi velice zalíbilo. Během dne jeho maskovací schopnosti začaly oslabovat, ale pleti byl stále patrný. Důkazem , že vydržel v relativně dobrém stavu po 9 hodinách, mi byl večerní pohled do zrcadla a 2 úplně špinavé odličovací tamponky.
 

2 komentáře:

  1. Prosim Vas, da se to koupit v Cesku? A kde? (Missha perfect Cover)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v ČR je k dostání pouze na aukru či minibazaru, o ničem jiném nevím

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.