neděle 23. září 2012

Jak jsem si na hlavu vylila ledové mochaccino.....


6  měsíců jsem nechala svoje vlasy odpočívat. Žádné přelivy, žádné barvící šampóny- prostě nic. Důvod pauzy byl jednoduše praktický. Při pravidelném dobarvováním mi i přes veškerou snahu a opatrnost délky vlasů chytaly výrazněji oproti horní polovině vlasů. Existovaly dvě cesty, jak  komplikaci odstranit : odbarvit spodní část nebo nechat vymýt. První možnost jsem ihned zamítla. Konce mých vlasů  nejsou v takové kondici, abych si  je ještě mohla dovolit mučit silným  peroxidem. Takže volba byla jasná. Dopřeju svým kadeřím 6 měsíců volno a nánosy se vymyjí. Myslela jsem si , že to půjde jedna báseň, jelikož jsem používala pouze přelivy nikoli permanentní barvy . Představte si, že i po půlroční přestávce se mi v posledních 10 cm vlasů dochovaly jakési zbytky přelivu ! Řekla jsem si, že pokusím štěstí a bravu v domácích podmínkách sjednotím.

 Při výběru jsem měla na paměti , že :

1)      Chci pouze oživit  svůj přirozený odstín.

2)      Musím si vzít o stupeň světlejší bravu oproti odstínu, který si vyberu, neboť mi barvy chytají tmavěji

3)      Kladu důraz na jednoduchou aplikaci.

4)      Nemám ráda amoniakový zápach .

5)      Nechci permanentní bravu.
 

O značce jsem ani na minutu nepochybovala . Na jistotu jsem šáhla po Casting Créme gloss od Lóreal. Výhodou je snadné nanášení, barva tolik nezapáchá, vydrží zhruba 2/3 měsíce  a vlasy po získávají lesk. Na řadu přišla volba odstínu. Moje přírodní barva – je světle kaštanová , výrazně světlejší oproti obočí. Hledala jsem něco  nejbližšího mému tónu a vypátrala jsem dva adepty : světlou kaštanovou a ledové mochaccino. Ledové mochaccino je součástí řady Iced Chocolates, která slibuje ledové svůdné odlesky. Bylo rozhodnuto.
(snažila jsem se vyfotit odstín na obalu, ale pořád mám pocit, že se to úplně nepovedlo)

Aplikace barvy mi tentokrát zabrala trochu více času, než jsem si myslela. I přes cizí asistenci trvala cca 30- 40 min. Já si ale čas vůbec neuvědomovala, takže když jsem se po nanesení podívala na hodinky, zmocnila se mě hrůza a ihned jsem šla přeliv smýt. V hlavě se m rodily katastrofické scénáře o havraní černi ……………….Výsledek jsem mohla prozkoumat až  druhý den, neboť barvení proběhlo v podvečerních hodinách za sviui ekologické zářivky/ bludičky. A víte, že to není vůbec špatné ? Černou na hlavě díky Bohu nemám. Nechci tomu sama uvěřit, ale opravdu mi to připomíná ledové mochaccino. Konce vlasů mají trochu odlišný odstín a rozhodně nejsou tmavší než zbytek díla. Barva nepůsobí tvrdě a opravdu má ledový nádech : ) Nebo je to jen můj mylný dojem ?
 

4 komentáře:

  1. Moc pěkná barvička :-) Já vlasy ještě nebarvila,ale pořád s tím koketuji a musím říct,že tenhle post mě nahlodal ještě více ke slůvku ANO :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná barva... já mám všeobecně tyhle barvy od Lorealu moc ráda, mají hezké odstíny a vždycky mi krásně chytnou :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná barva. Taky plánuju od lorealu něco vyzkoušet. Naposledy jsem si koupila Syoss a totálně mi to zničilo vlasy!

    OdpovědětVymazat
  4. Používám taky barvy a přelivy od Loreálu,nedám na ně dopustit!

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.