sobota 18. srpna 2012

Velká recenze LR health and beauty systems


Původně jsem chtěla vytvořit několik článků na LR produkty, ale vzhledem k tomu, že se tu delší dobu nic neobjevilo, tak jsem se rozhodla pro souhrnný článek. Snad si dobře počtete a inspirujete se .


1 Jemná mycí emulze

Výrobce: „Jemnou mycí emulzi bez obsahu mýdla lze používat na mytí rukou i při častějším použití. Dodává hydrataci. Obsahuje mandlový extrakt a 38 % Aloe Vera.“
Tento produkt stojí na našem umyvadle z jednoho prostého důvodu. Obsahuje vysoký podíl aloe vera a je mnohem jemnější než klasická tekutá mýdla. Nevysušuje ruce, můžete se s ní mýt pořád dokola. Lze si koupit i náhradní náplň, která je o dost větší , a tak i výhodnější. Pokud emulzi nebudete mít, přežijete to. Rozhodně se nejedná o věc, kterou byste museli mít stůj co stůj. Určitě bych ji ale doporučila jedincům, kteří trpí na suché a popraskané ruce, neboť po očištění touto emulzí není potřeba krém. Pokožka je jemná a nevysušená.

2 Aloe vera čistící ubrousky

Výrobce : „Šetrně čistí Váš obličej, krk a okolí očí, aniž by vysušily pleť. Jejich hedvábná struktura a ošetřující formule hýčkají Vaši pokožku. Ideální také pro cestování. Pro příjemně svěží pocit. Obsahují 30 % Aloe Vera.“

Jejich nákup byla velká chyba – dost možná osudová, která mi ukázala, jak mají čistící ubrousky vypadat. Dříve jsem používala klasické vlhčené ubrousky pro děti od Rossmannu. Jenže pak jsem vyzkoušela ty s aloe vera a zažila jsem šok. Aloe vera ubrousky jsou opravdu nasáklé tekutinou, jemňoučké , lehce voní, neštípou v očích , odličují, nevysušují, nevysychají  …………………prostě paráda.  To se nedá napsat, to se musí zažít. Avšak  u každého výrobku existuje dno, a tak se začala i moje zásoba ubrousků pomalu ztenčovat. Koupila jsem si nějaké Linteo jako náhradníka a měla jsem pocit, že si obličej čistím rohožkou- takový rozdíl jsem zpozorovala. Kdybych disponovala neomezeným rozpočtem, kupovala bych si je pořád dokola. 25 ks vás přijde na 250 kč- to je opravdu moc. Já je pořídila v sadě s čistící emulzí , takže vyšly cca na 150 kč- ale i tak se mi ta cena vůbec nelíbí, takže se pokusím najít alternativu. Přesto všechno si stojím za tím, že jsou úžasné.

3 Aloe vera sprej první pomoci

Co se skrývá v malé lahvičce ? Obrovský poklad. Jedná se o roztok aloe vera , konkrétně 83 % . Sprej nabízí všestranné využití. Lze jej aplikovat na štípance, vysušenou pokožku, namáhanou a suchou  či spálenou kůži. Poskytuje pokožce hydrataci, regeneraci  a úlevu.  A to nejlepší nakonec – opravdu funguje. Pokožka je po použití jemnější a zklidněná.

4- Aloe vera gel

To, že se 90%  aloe vera gel stane mou kosmetickou stálicí, jsem věděla ihned po prvním použití. Pro   plní několik funkcí. Používám jej jako noční krém na mastnější pokožku na čele- kůži vůbec nezmastí, ale vysoce hydratuje. Dále jsem v něm, objevila hydratační sérum. Tenkou vrstvu vmasíruju do obličeje, nechám vstřebat, a pak si aplikuju noční nebo denní krém. Pokud cítím, že pokožka příliš pne a je dehydratované , aplikuju silnější vrstvu na celý obličej- a hurá – je na světě hydratační maska. Gel perfektně působí na různé stroupky a zranění. Moje babička upadla na zahradě a ošklivě si poranila nos. Vytvořil se jí opravdu velký stup na nose a už se smiřovala s tím, že ji bude „ zdobit“ nevzhledná jizva. Týden si postižené místo pravidelně mazala gelem – ráno a večer a do týdne se nos nádherně zhojil. Pokud bych vám měla ukázat na jeden produkt, který stojí za to mít- tak je to právě aloe vera gel. Zkoušela jsem i od jiných výrobců, ale nic nefungovalo jako tento.


Všechny výrobky, které jsem kdy od LR vyzkoušela, mě nezklamaly. Nezbývá tedy nic jiného, než o této značce psát pouze v pozitivním smyslu. Jak jste si všimli, používám zejména tělovou kosmetiku. LR nabízí ale i kosmetiku dekorativní. Bohužel s ní zkušenosti nemám, ceny jsou dost vysoké. Budu velice ráda, když mi napíšete i vaše zkušenosti s LR kosmetikou.

23 komentářů:

  1. Krásný článek! Gel aloe vera jsem mívala, ale mě dost vysušoval. Byl ale výborný. A sprej první pomoci mám dodnes. Jen tak ještě znát někoho od LR, abych mohla ještě objednávat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud hledáš LR partnera, tak se mi ozvi na sijej@seznam.cz. Ve volném čase se tomu věnuji a mohla bych ti popř. objednat ten sprej a další věci, které by jsi chtěla.

      Vymazat
  2. Sprej první pomoci vypadá hodně lákavě, mám něco podobného od oriflamu, ale věřím, že tento bude ještě lepší. Zkušenosti s touto kosmetikou nemám žádné, ale koukám, že to budu muset napravit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná, že máš na mysli Oriflame gel z aloe vera- má 80 % a tomu od Lr se opravdu nemůže rovnat. Mám ho doma a myslela si, že to bude fungovat stejně :(

      Vymazat
    2. Hezký článek :-) Sprej "první pomoci" je opravdu výborný, používám téměř na vše a mám kladné ohlasy i od okolí. Ale těch výrobků s aloe vera je více... Jsem LR-partner, pokud máš zájem, tak klidně napiš... lampirovam@seznam.cz

      Vymazat
  3. Já mám spray 1. pomoci také doma, vážně zabírá snad na všechno. Štípance okamžitě přestávají svědit, když mě začne škrábat v krku, hned si stříknu, když se mi zdá, že často kýchám a mohla by se mi rozjet rýma, stříknu si i do nosu (tam to fakt pálí, ale rýma se mi ještě nerozjela a to je listopad - u mě fakt div :) ) Taky když se spálím, na afty, do vlasů na suchou pokožku hlavy... je boží :)

    OdpovědětVymazat
  4. Poradce Lr pro Blansko, Letovice, Svitavy , Mor. Třebová a okolí - Nabídka produktů, zřízení slevovýcch karet, poradenství při zdrav. potížích.
    1poradna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. LR pro Třebíč a okolí: Ing.lenkanovotna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. LR pro Tišnov, Kuřim a blízké okolí: BednarovaMarta@email.cz ráda poradím při jakýchkoliv zdrav.potížích, zkušenosti s výrobky a kosmetikou

    OdpovědětVymazat
  7. Produkty LR mám vyzkoušené. Ráda poradím všem, kteří chtějí svému tělu příznivě přispět. Poradím v oblasti detoxikace, buněčné výživy, ph organismu a zdraví prospěšných produktů. LR poradce pro olomoucký kraj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zapomněla jsem na sebe uvést kontakt. V případě zájmu, či jen dotazů pište na krejc.martina@seznam.cz

      Vymazat
  8. Chomutov - z.valis@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Poradce v oblasti zdraví, kosmetiky i marketingu LR, poradce v kapce krve v temném poli mikroskopu - darkfield. Berounsko a okolí. Kontakt: ivastibalova@krevazdravi.cz

    OdpovědětVymazat
  10. LR poradce Ústí nad Orlicí, Žamberk, Letohrad a okolí, budu ráda, když se ozvete: lucie.hubena@email.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Produkty LR mám vyzkoušené a jsem s výrobky spokojená,ráda Vám poradím.Poradce LR pro Náchod, Česká Skalice a Nové Město nad Metují napište si na kominkova.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Lr produkty používám cca měsíc..Aloe vera gel broskev spolu s colostrem,jsem naprosto nadšená..jižpo tak krátké době užívání cítím mnohem více energie.Přede dvěma lety mi byl diagnostikován diabetes..JAko zázrakem se mi hladina cukru snižuje...Cítím se naprosto skvěle.Dále používám produkty aloe spray první pomoci,krem na ruce aloe ,zubní pasta aloe a tekute mýdlo aloe.Měla jsem naprosto zničené ruce ze zaměstnání,popraskané občas až do krve...Moje ruce jsou v takovém stavu jako za poslední tři roky nikdy...Je to prostě zázrak.
    Ráda poradím...Poradce LR pro Liberec napište na marcela.bergmann@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Seminář LR Praha- 21.9.2015 na téme :péče o pleť. představení novinky v čištění pleti- kartáčku ZEITGARD. j.chocho@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. LR partner Praha, Kladno
    email:pracemebavi@post.cz

    OdpovědětVymazat
  15. LR partner pro severní Moravu - Poradce v oblasti zdraví a kosmetiky. Možnost spolupráce a přivýdělku.

    Nicolette.k@email.cz

    OdpovědětVymazat
  16. LR partner Mladá Boleslav. Ráda poradím. Email: Luciananovotna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. It's easy and cheap to add to the pink coloring of your lips adopting simple hints that will build your lips softer. Health Tips

    OdpovědětVymazat
  18. LR Liberecký kraj zazrakyzprirody@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Vlastní zkušenosti jsou vždy dobré, ale nejlépe po doporučení a výběru nejvhodnějšího a "toho pravého" přímo na míru konkrétnímu člověku. Pokud nechcete sklouznout do kategorie pokus - omyl, můžete se obrátit na tento e-mail: simus.s@seznam.cz. Jsem LR partner pro oblast Plzeňska.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.