pondělí 27. srpna 2012

Moje lakovací duo



Kdyby mi někdo tak před 5 lety řekl, že budu používat speciální podkladový a  krycí lak , ťukala bych si na čelo. Jenže doba se změnila a nyní považuji tyto dva laky za naprosto nepostradatelné, pokud se rozhodnu nalakovat si nehty. Když najdete správnou dvojku, ulehčíte si výrazně život a lak vám vydrží na nehtech mnohem déle.
Můj první pokus koupit si krycí lak skončil fiaskem. Domů jsem si pyšně přinesla Essence Quick  dry top coat a těšila na zázrak . A těšila jsem se zbytečně, zázrak se nedostavil. Lak schnul dost dlouho a tím ještě zvýšil časovou náročnost lakovacího procesu. Kdo by o stál ? Že by nějak prodlužoval výdrž laku, jsem taky nepostřehla. Chvilku jsem jej používala, ale jen proto, že jsem neměla k dispozici nic jiného. A pak  Essence uvedla řadu Better than gel nails a s ní přišel i Top sealer. Na blozích se vyrojilo stovky článků pějících ódu na tento malý zázrak. Nejdříve jsem si myslela, že je to jen jakási davová mánie a poučena z předchozího nepříjemného zážitku s jiným top coatem jsem dlouho odolávala. Jenže Quick top coat byl opravdu tragický , takže jsem vyrazila pro opěvovaný Top sealer od Better than gel nails.
 

Recenze nelhaly. Opravdu to funguje ! Používám jej asi půl roku –  a tak si myslím, že se směle mohu pustit do jeho zhodnocení. Krycí lak slibuje zákazníkům vzhled a la gelové nehty . To mohu opravdu potvrdit. Vždy aplikuji 2 vrstvy a nehty vypadají mnohem upraveněji. Dalším bonusem tohoto laku je především krátká doba schnutí. Jakmile dolakuju 2.ruku, první je už suchá. Nejsem si úplně jistá, zda prodlužuje výdrž barevného nátěru. Časem se začíná olupovat na koncích, ale 4 dny mi s ním barevná nehtová fasáda vydrží v pohodě. Jako jediné mínus bych zřejmě viděla jeho tendenci se zhušťovat. Po 6 měsících je s ním obtížnější pracovat, neboť výrazně zhoustl a člověk musí pracovat dost rychle, jelikož ještě rychleji usychá a hůře se slévá na nehtech. Přesto vám jej mohu s klidným svědomím doporučit. Už žádné obtisky od peřiny po večerním lakování ! Jen pěkně lesklé nehty s hladkým povrchem. To vše za cca 64 Kč.

Jelikož mi lak dochází,  šla jsem na jistotu do Rossmana pro jeho další lahvičku. A co to nevidím ! Řada better than gel nails se rozrostla o nový Top sealer, který slibuje vysoký lesk + vzhled gelových nehtů. Zvažovala jsem, zda zůstat u prověřeného, nebo zaexperimentovat. Odnesla jsem si Top sealer high gloss. Bude lepší než jeho starší brácha ? Brzy se s vámi o své dojmy podělím, jsem v testovací fázi  :  )
 

Dalším šikovným pomocníkem , se kterým bych vás chtěla seznámit, je Nail Shield od Oriflame. Slibuje zpevnění nehtů za 3 dny a vyplnění rýh na jejich povrchu. Povrch nehtu hezky zacelí, ale není úplně hladký.  Rychlé usychá. Velice dobře se mi na něj aplikuje barevná vrstva, a to je hlavní důvod , proč jej používám.  Stojí 149 Kč,ale lze jej sehnat levněji v různých slevových nabídkách .
A jaká je vaše nerozlučná lakovací dvojka ?

4 komentáře:

  1. Mě celej život mamka učila si dávat jen jednu velice tenkou a slabou vrstvu, aby to jako prý vypadalo decentně.

    Jenže pak byl lak v prčicích už druhej den, a tak jsem si nikdy nehty nelakovala.

    Asi až před 2 týdny jsem zkusila podklad a dvě vrstvy. A hle, ono to vydrží i pět dní! Takže tomuhle věřím (ač bych taky nikdy nevěřila, že to budu používat) a tímto dokazuju, že ne vždy mají rodiče pravdu:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, žes nevyfotila, jak ten "gelový" vzhled vypadá na nehtech... Snad příště :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě - ono se to dost nešikovně fotí.........

      Vymazat
  3. Zvu Tě na svou giveaway http://janniebel.blogspot.cz/2012/08/the-first-giveaway.html#comment-form ;)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.