středa 29. srpna 2012

Moje favoritky II- Lonnie

 
Kdo by si pomyslel, že tato křehká blondýnka kdysi nosila dlouhé  černé vlasy ? Opravdu tomu tak bylo. Její hair story jsem přečetla jedním dechem a jsem si na sto procent jistá  , že nejenom já. Na jejím blogu najdete návody jak na líčení, tak i účesy , bohatou fotodokumentaci každého postupu a nejen to . Lonnii můžete sledovat na youtube, jehož prostřednictvím můžete například nahlédnou do jejího útulného pokoje při room tour.Abyste poznali tuto milou blogerku ještě lépe, položila jsem jí několik otázek.  
1)      Kdyby ses měla popsat 3 přídavnými jmény,  jaká by to byla ?
Upřímná, přátelská, upovídaná :)
2)      Jak si představuješ krásnou ženu ?
Mě se vždycky líbila herečka Hayden Panettiere, má krásné vlasy, přirozeně vystouplé lícní kosti, které vždy každé ženě závidím a super postavu. Samozřejmě, někomu stačí, když je žena krásná uvnitř a na to by se měl každý dívat nejdříve :). Ale každý si krásu představujeme jinak :)
3)      Existují  výrobky, které by měla mít každá žena/dívka  ve svém kosmetickém arzenálu ?
Každá jsme ,,závislá" na něčem jiném . Pokud má žena přirozeně nevýrazné oči nebo řasy, jako třeba já, určitě je to má první věc, bez které bych si život asi nedokázala představit. Někdo má ovšem přirozeně tmavé řasy, takže s tím moc práce nemá. Dále by se asi každé dívce hodily nějaké odličovací produkty a pleťové krémy. Některým dívkám se zase více mastí pleť, takže by u nich určitě neměl chybět pudr. A nakonec jsou někdy potřeba zakrýt některé nedostatky korektorem. Podle mě, tohle jako základní výbava stačí :)
4)      Prozraď nám, co Tě na líčení nejvíce baví a co na něm naopak úplně nesnášíš ?
Na líčení mě baví  se učit stále nové a nové věci. Ráda si hraju s barvami (jen na očích, haha) a snažím se vytvářet nové kreace, které ani mým čtenářům zatím nebyly k vidění. A co na líčení nesnáším je to, když se mi něco nepovede, například přetažená linka nebo obtisknuté řasy na již vytvořeném líčení :).
5)      Myslíš si, že mezi ženami a dívkami panuje nějaký rozšířený kosmetický nešvar ?
Zrovna mě žádný nenapadá :).
6)      Na závěr nám , prosím, řekni, kam si přeješ, aby se Tvůj blog ubíral a zda máš nějaký sen týkající se blogu ?
Nějaké speciální přání nemám, ale budu ráda za každé nové čtenáře, kteří mi dělají velkou radost a já jim na oplátku napíšu nějaký ten nový článek a odměním je za jejich přízeň :).
 
 


4 komentáře:

  1. Moc super rozhovor určitě se na její blog podívám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za pěkný popis, vážím si toho :))

    OdpovědětVymazat
  3. Asi jediná ženská na světě, kterej sluší jak blond, tak černá:-). Fakt jsem se s tím ještě nesetkala:-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.