sobota 25. srpna 2012

Moje favoritky I - Hanny Brokolice


Poslední dobou se rozmohly články o neoblíbenějších blogerkách. Většinou tímto způsobem objevím nějaký nový blog a rozšiřuju si své obzory v blogovém světě : ) I já jsem se proto rozhodla podělit se s vámi o několik blogů , které ráda sleduju. Zaměřím se pouze na českou  scénu a na autory, neboť jsem zastánce toho názoru, že je potřeba podporovat domácí tvorbu.
Jako první jsem si vybrala Hanny Brokolici.
Objevila jsem ji na Youtube , její kanál zde. Nejenže  tato osmnáctiletá slečna , toužící po dráze fotografky, natáčí videa, ale rovněž píše blog věnující se   kosmetice a životnímu stylu.    Mám ráda její nadhled , příjemný nenucený projev a obdivuju její  nádherné husté dlouhé vlasy . Video , jak se o ně stará, najdete zde .
 Dovolila jsem si Hanny položit několik otázek a jak to dopadlo ? Čtěte dále : )
1)      Co pro tebe znamená Tvůj blog ?
Ahoj, blog je pro mě místo, kde můžu dělat věci, které mě baví a
komunikovat tak s lidmi, kteří o to mají zájem. Jak už jde o psaní
článků nebo zveřejňování fotek=).
 
2)      Jakou roli hraje ve Tvém životě kosmetika ?
Roli? Myslím, že bych tomu ani neříkala role, protože to není něco bez
čeho bych nemohla žít, taky podle toho vypadá moje sbírka kosmetiky.
To ,co mě na kosmetice a to hlavně na té dekorativní  fascinuje, je ta
možnost změny, můžete se vyřádit a holka, která vypadá dost průměrně
je za 15 minut jako filmová hvězda =). Na druhou stranu jsem rozjela
blog a kanál na youtube, který se z velké části kosmetice věnuje,
takže se o ni zajímám ale opravdu to není nic chorobného a myslím, že
ten zájem je asi takový jako každé holky.
 
3)      Jsi člověk , který spontánně nakupuje, nebo vše dlouho promýšlí ?
Jak kdy, někdy jdu kolem drogerie a něco mě táhne dovnitř, takže si
nakonec odnesu pár věcí, které vlastně vůbec nepotřebuju ale jde o to
si udělat radost =). Nad nákupy přemýšlím v tu chvíli, kdy se jedná o
něco dražšího a tam mi trvá opravdu dlouho, než všechno zvážím,
zjistím alternativy a zkouknu recenze =)
 
4)      Prozraď nám , prosím, Tvých 5 neoblíbenějších produktů  ( z tělové
i dekorativní kosmetiky) ?
1.      Řasenka - i kdybych neměla žádný make-up tak řasenka je prostě jasná volba.
2.      Tužidlo na vlasy - mám je dost dlouhé, takže je to nutnost.
3.      Jelení lůj nebo balzám
4.      Odličovač
5.      Balzám na vlasy
 
5)      Myslíš se, že existují mezi ženami a dívkami nějaké obecně
rozšířené předsudky tykající se líčení ?
Těžko říct =) mám pocit, že hlavní předsudky jsou u starších žen,
které vyrůstaly v jiné době a dneska tu mládež prostě nechápou =).
Nemyslím si, že by ty předsudky byly obecně ,ale hodně holek má spíše
předsudky k určitým produktům.

6)      Je něco, co by si chtěla na svém blogu změnit a kam chceš, aby směřoval ?
Asi ne =) já jsem teď spokojená, protože mám relativně nový blog a ani
co se týče obsahu, tak vlastně píšu o čem chci, takže když chci něco
změnit změním to hned a na nic nečekám =)
 

3 komentáře:

  1. Slečny blog vypadá moc zajímavě :) určitě ho začnu sledovat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hanny je super baba. Mám ju veľmi rada. Krásny článok

    OdpovědětVymazat
  3. Slečnu sleduji už od jejího prvního videa.. za mě super! :)
    desireforbeauty.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.