čtvrtek 30. srpna 2012

Minuta v New Yorku od NYC aneb IN A NEW YORK COLOR MINUTE QUICK DRY NAIL POLISH


Jedinou věc , kterou vlastním od NYC , jsou laky na nehty v množství dvou kusů. Nalákala mě samozřejmě cena a zvědavost, zda jsou lepší než Essence v dobách, kdy ještě stávala jedna lahvička 29 Kč (tuším, že teď je to 39Kč?). Rovněž mě zaujaly názvy : Lincoln Square Lavender a Moma.
Pořídila jsem si je minulé léto, ale jsem  jistá, že je i nyní  seženete v Rossmannu. Laky pocházejí z řady IN A NEW YORK COLOR MINUTE QUICK DRY NAIL POLISH a slibují bleskurychlé zaschnutí. Jakmile mě někdo láká na rychloschnoucí efekt, jsem jedno velké ucho a většinou nabídce podlehnu. Tentokrát jsem udělala dobře. V lahvičce s černým víčkem je uzavřeno 9,7 ml produktu. Se štětečkem se pracuje poměrně dobře. Není to žádný hubeňour, obezitou rovněž netrpí, takový zlatý střed.
 Lak aplikuji se svou oblíbenou dvojkou : podlakem od Oriflame a krycím lakem od Essence. Pro intenzivní barvu postačí 2 vrstvy. Kladně musím ohodnotit i délku schnutí.  Česká minuta to opravdu není , ale ta newyorská možná ano : D Nebojte ale  ! Do 3 minut se vejdete : )Pro mě byly tyto laky velkým překvapením.
Řekla bych, že  jsem si k nim vybudovala kladnější vztah než k Essence. Tyto dva mě zdobí již druhým rokem a vůbec nehoustnou, ani se  s nimi neděje nic, co by překáželo jejich používání. Pokud rády střídáte barvy, nelpíte na tom, aby vám lak vydržel  min 7 dní , tak je rozhodně vyzkoušejte. Navíc aktuálně v Rossmanu probíhá akce – 25 % sleva na kosmetiku NYC  a vyzkoušet lak za 22 Kč není vůbec špatné, že ?
 
Lincoln Square Lavender
Uf – focení odstínu mi dalo dost zabrat a stejně se mi to úplně nepodařilo. Na snímcích mi připadá mnohem růžovější , než je ve skutečnosti.

Moma
 
 
Jaké jsou Vaše  zkušenosti s NYC ?

1 komentář:

  1. Pro MoMu jsem si šla a odešla jsem bez ní, protože byla už vyprodaná :(
    Jinak teda bohužel s laky od NYC moc dobré zkušenosti nemám.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.