sobota 4. srpna 2012

Cien Young Deodorant


Cien Young je deodorant, který slibuje, že jeho objem 165 ml vám vydrží stejně jako ten  200 ml. Na etiketě najdete údaj travel size , záruky  voňavého suchého podpaží a neodolatelné vůně kokosu. Jak je tomu doopravdy ?


Vůně je při aplikaci silná, ale vyprchá, takže se nemusíte bát, že by ohrozila váš parfém. Co se týče funkčnosti , musím potvrdit, že funguje. Ačkoli  je na obalu uvedeno, že se jedná o deodorant, podle mě  obstojně zamezuje pocení . Největší plus tohoto výrobku ale shledávám ve výdrži. Deodorant mi sloužil přes dva měsíce pravidelného používání.

Pokud vám nevadí vůně kokosu a netrpíte nadměrným pocením, určitě se po něm v Lidlu poohlédněte.

9 komentářů:

  1. Cien mě pořád překvapuje, hodně už jsem o něm četla, takže se ani nedivím další velice pozitivní recenzi:-)

    OdpovědětVymazat
  2. U nás ho nemají, ale snad jsem ho jen přehlédla, docela jsi mě nalákala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nazaručím ti, jestli ho seženeš. Já ho kupovala během těch tematicky zaměřených týdnů na wellness.

      Vymazat
    2. Nejspíš začnu chodit do Lidlu častěji než jednou měsíčně. :)

      Vymazat
  3. Vůni kokosu miluju a právě hledám nějaký dobrý deodorant, který by nezanechával na oblečení bílé stopy, takže se po něm určitě poohlédnu! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nasla som tvoj blog tak som sa rozhodla ho precmuchat. Musim povedal ze sa mi paci ako pises strucne recenzie ze to niesu siaholdhe bajky na 10stran. ;) toto deo sa mi paci obal mi pripada ako nivea tusim to bola angel star a vonala po malinach. Inak som veeeelmi nahnevana ze u nas som ho nevidela. :( u nas som zatial videla len tie klasicke cien aj ked z novym obalom. Na tento si ma svojou recenziou navnanila dufam ze sa objavi aj u nas. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.