sobota 28. července 2012

Tělové máslo Cien


Tělové máslo se objevilo v Lidlu v rámci jejich týdnů, které se jsou tematicky zaměřené na určitou skupinu produktů. Myslela jsem si, že jde tedy o časově omezenou nabídku, ale pravidelně jej na lidlovských pultech potkávám. Popis na obale je velice stručný- a o to výstižnější. Dočtete se, že jste si koupili tělové máslo, které vyživuje pokožku a je vhodně pro normální a suchou kůži. Výrobce nám  tedy  nesepsal  žádné slohové cvičení – o to více prostoru je zde pro mě, abych vás s produktem obeznámila. Vybírat můžete ze tří druhů – voní po mangu, čokoládě, či kokosu. Já si vybrala kokos, jehož vůně mě v obchodě absolutně omráčila- silná, intenzivní, pronikavá. Nalákala mě nejenom vůně, ale i cena . Za 99Kč dostanete 400 ml produktu. Máslo má typickou hutnou konzistenci (opravdu máslovou), která vyžaduje důkladné rozetření . Pokožka je jemná, hladká, ale zažila jsem i lepší pocit hydratace a výživy na své kůži. Vůně, kterou jsem zpočátku milovala, mi časem začala docela vadit. Intenzivní kokosové aroma  začalo být cítit jako takový ten chemický kokos. V zimě jsem se s ním mazala pravidelně, nyní v létě už není součástí mé rutiny o pokožku, je příliš těžké, v létě mám raději klasické krámy či mléka. Máslo používám na nohy a tam funguje , jak má. Toto máslo jsem si koupila jako náhradu za jiné máslo ( Planet spa bambucké  máslo od Avonu).

(omlouvám za ležatou  fotku , ale jinak mi nešla uložit)
Mého původního favorita nepřekonalo. Na druhou stranu musím uznat, že kdybych neměla možnost srovnání , tak bych si jej koupila znovu. Pokud tedy chcete vyzkoušet nějaké máslo a nemůžete investovat větší množství peněz – s tímto neprohloupíte. Kdyby vás omrzela vůně, nebo vám celkově nevyhovovala konzistence- vždy se dá použít jako velice dobrý krém na nohy, které si zaslouží pořádnou dávku výživy během celého roku.

Proč si jej koupit ?
-          Opravdu  silně voní
-          Hutná konzistence
-          Vyživí
-          Výborná cena

A proč ho nechat v obchodě ?
-          Vůně může být pro někoho až příliš intenzivní
-          Na léto příliš hutné
-          Delší „zapracování“ do kůže

4 komentáře:

  1. Také jsem ho měla. Ale strašně mi vadilo to, že se strašně dlouho vstřebává. A celkově mi moc nesedlo a tak aději používám klasické tělová mléka. :)
    http://nicole-bonne.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Před pár dny jsem se tam na něj koukala, bylo tam už jen čokoládové, ale nakonec jsem ráda, že jsem ho nekoupila, mám radši krémy. Koupila jsem si ale dva čistící gely, jeden olivový a druhý gel je ten, který máš na fotce v předchozím článku. Zatím jsem ale nezkoušela ani jeden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě ten olivový asi bude jemnější, modrý byl pro mě moc agresivní.

      Vymazat
    2. Taky si myslím, že ten olivový nebude nijak agresivní, až ho vyzkouším, tak dám vědět, jak vyhovuje ten modrý mě.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.