úterý 24. července 2012

Kamarádi Cien z Lidlu


Pokud nakupujete v Lidlu, jistě vaší pozornosti neunikla kosmetika Cien. Nízké ceny lákají k vyzkoušení……………Neodolala jsem a několik produktů odzkoušela  na vlastní kůži. V následujících dnech si přečtete recenze na tyto výrobky :


Cien tělové kokosové máslo
Cien young deodorant
Cien šampon pro objem
Cien čistící gel
Cien odlakovač
Cien gel na holení

O moje zkušenosti se Cien šampónem na objem jsem se s vámi již podělila. Recenzi si  můžete přečíst zde - klikni. Moje dojmy bych shrnula asi takto : Za 29 Kč si s tím vlasy umyjete, ale po delším používání mi je hodně vysušoval a dráždil vlasovou pokožku. Znovu bych si jej nekoupila a nemohu vám jej doporučit.

Hodnocení : 30 %

Gel na holení se po nanesení změní na „šlehačku“. Chloupky opravdu zjemní, žiletka po něm dobře klouže. Velice příjemná je i parfemace – cítím jemné aroma melounu. Nevýhodou je , že trochu vysušuje kůži, to se ale dá napravit dobrým hydratačním mlékem.  Obal jsem již vyhodila, ale určitě si tento produkt v obchodě nesplete, neboť je to asi jediný dámský holící gel, který je k dostání v Lidlu. Cenu si přesně nepamatuju, ale do 50 Kč se vyjdete. Gel bych si klidně koupila znovu, za tu cenu udělá dobrou službu.

Hodnocení : 60%

2 komentáře:

  1. Od značky Cien mám gel na holení a s tím jsem naprosto spokojená, za tu cenu..:)
    A pak mám ještě ten čistící gel a je taky fajn..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na čistící gel bude ještě recenze : )

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.