pondělí 9. července 2012

Hair story II - Barva a Silikony




Barvíme


 Od 16/17 let jsem si vlasy začala barvit a podlehla jsem  reklamám na šampóny, které vám zachovají barvu delší dobu. Objednala  jsem si  jeden od Oriflame -  rovnou ve 400 ml balení.
Vypotřebovala jsem ho celý. Když jsem ale vlasy začala mýt opět Lórealem , zjistila jsem, že oba vymývají barvu stejně.

Proti silikonový boj


Postupem času jsem začala číst nejrůznější blogy a často jsem se na nich setkávala s přípravky Balea. Tou dobou se začala probouzet jakási vlna proti silikonům v šampónech. Řekla jsem si,že na tom možná něco pravdy bude , a tak jsem v DM šáhla po šamponu od Balea Professional v červeném balení. Sliboval, jak vrátí  vlasům lesk , nadýchanost , navíc byl bez nenáviděných silikonů. Recenzi si můžete přečíst zde Balea Best age . Ve zkratce bych o něm řekla toto. Po prvním umytí vlasy byly nic moc. Šampony obvykle zkouším 14 dní. Vlasy se časem opravdu začaly více lesknout a  byly nadýchanější. Myslím, že za tu cenu je to poměrně dobrý šampón. Jelikož jsem z něho byla poměrně nadšená, tak jsem si koupila další exemplář od Balea- a to tolik opěvovaný šampon na hnědé vlasy - recenze - zde. Postupně  do mé sbírky přibyl i kolega na objem.

 Šampóny bez silikonů jsem si myla hlavu přes půl roku a musím potvrdit, že se moje vlasy staly objemnější. Jenže vše má své ale…………..Časem jakoby přestaly fungovat. Nejvíce jsem si oblíbila červený šampon, ten zelený a hnědý mi časem hrozně vysušovaly vlasy. Zejména zelený šampon je dost agresivní a výrazně se mi po něm šupila vlasová pokožka. Nechci vás od těchto šampónů úplně odradit, ale na dlouhodobé používání podle mě nejsou.

4 komentáře:

  1. moc pěkný článek :) také mám ráda šampony od Balee :)

    OdpovědětVymazat
  2. Se silikony válčím taky. A u šamponů (jakékoli značky) se mi potvrdilo to střídat. Často vlasy myji něčím jiným a pak teprve vidím, co dotyčný šampon napáchal, zahojil a jak působil.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem na blogu sepisovala vlasový příběh, asi před týdem, já to mám tedy všechno v jednom a je to o tom, jak jsem ke svým vlasům chovala v průběhu života, spíš než příběh je to horor :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. když si to člověk pěkně všechno sepíše - nestačí se divit

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.