úterý 31. července 2012

Cien čistící pleťový gel


Nedávno Lidl rozšířil svou privátní kosmetickou řadu Cien o čistící pleťový gel a peeling. Lákává cena 29 Kč  a pozitivní recenze na blozích způsobila, že jsem jej přihodila do nákupního košíku. Produkt je podle etikety vhodný pro normální a smíšenou pleť , jejíž jsem majitelem. Slibuje jemné čištění pleti. Aplikuje se na ráno a večer na navlhčenou pleť. Zpočátku (jak to tak bývá) jsem byla unešená z vůně- cítíte moře- opravdu svěží , příjemná parfemace. Přestože nevyhledávám navoněné pleťové produkty, tahle vůně má za mě velké ANO. Gel se po spojení s vodou  získává pěnovo – gelovou konzistenci, obstojně pění.
(omluva- fotka opět nešla vložit nastojato)
Pleť se po použití cítí vyčištěná, lehounce vysušená, ale nijak dramaticky. Po 3.použití se mi ale přestal lehce vysušený efekt líbit, a to hlavně proto, jelikož se z mírně vysušujícího efektu stal hodně vysušující . Jakmile mi něco pleť vysušuje, přestávám to používat, kůže se mi pak začíná více mastit a vznikají pupínky.
 Nyní gel nepoužívám, pro dlouhodobé užívání u mě to opravdu není. Myslím, že gel je dobrý, pokud někam cestujete a nechcete s sebou tahat dražší výrobky. Pokud tohle ztratíte, nebude to zase taková rána. To, že mi nevyhovuje na pravidelné používání, je čistě moje subjektivní hodnocení. Narovinu říkám, že najít pro mě čistící přípravek je opravdová dřina, jelikož mi po všem většinou červená a pne pleť. Takže pokud vám nedělají běžné čistící gely na pleti paseku, asi vám dobrou službu udělá, neboť opravdu vyčistí.

Proč  si jej koupit?
-          Znáte nějaký čistící gel za 29 Kč ?
-          Opravdu příjemná vůně
-          Pocit „čisté“ pleti po aplikaci
A proč mu odolat ?
-          Pro citlivou pleť je příliš agresivní

3 komentáře:

  1. O tomhle gelu jsem zatím nikde neslyšela, na blozích jsem ale na značku Cien už četla pár pozitivních recenzí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám Cien jako značku celkem ráda, hlavně jejich krémy na ruce. Za pár korun nádherně hydratují :-). Tenhle gel jsem zatím nezkoušela, ale uvidím, možná si ho aspoň pro zajímavost koupím. Citlivou pleť nemám, tak by to neměl být problém :-).

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.