čtvrtek 19. července 2012

Aktivátory vlasového růstu - Bioaquanol U


Uběhly 2 měsíce, spotřebovala jsem 250 ml Bioaquanolu U. Na tento výrobek jsem narazila úplně náhodou a překvapila mě jeho  cena i slibované účinky. Bioaquanol vyrábí společnost Silvita, která nabízí produkty  pro specifické potřeby nejen vašich vlasů. Jejich vlasová řada zahrnuje Bioaquanol U, H a Silvit.
Bioaquanol U - velké balení.
Bioaqunaol - malé balení.

Oba Bioaquanoly jsou vlasové vody, které se vtírají do pokožky na hlavě. Silvit je kondicionér, aplikuje se do délek umytých vlasů.
Bioaquanol je k dostání ve dvou verzích, záleží na tom, co vás zrovna trápí. Pokud bojujete s padáním vlasů, volte Bioaquanol U. Toužíte- li po delších vlasech, zkuste Bioaquanol H.
Bioaquanol  U působí jako stimulátor růstu, Bioaquanol H jako regulátor.
Doporučuje se začít „účkem“ a pokračovat „háčkem“. Jelikož jsem se před půl rokem potýkala s padáním vlasů, volba padla na „účko“. Koupila jsem si menší balení a světe div , po týdnu se padání opravdu zmírnilo. Skákala jsem radostí, jaký zázrak jsem to objevila. Navíc ta cena byla třešinkou na dortu. Přípravek jsem se snažila aplikovat minimálně 2 x denně. Zpočátku se mi po něm trochu více mastily vlasy, ale po týdnu si na něj zvykly a  maštění bylo pryč. Užívala jsem jej cca 1 měsíc a vlasy se mi opravdu zlepšily.
Poslední dobou jsem ale zažívala docela dost stresu,a to se samozřejmě odrazilo na vlasech. „ Na jistotu“ jsem opět šáhla  po Bioaquanolu U a věřila, že vše bude fungovat jako předtím. Tentokrát jsem výrobek pečlivě masírovala do pokožky přes 2 měsíce, ale účinky se nedostavily, a tak jsem se musela začít ohlížet po jiném konkurentovi.

Asi jste teď trochu rozpačití a ptáte se sami sebe : „ Tak mám si to sakra koupit, nebo ne?“
Pokusím se vše bodově shrnout:
Výhody:

-          Jednoznačně cena : Bioaquanol  U se vyrábí ve dvou velikostech . 55 ml je k dostání za cca 30Kč, jeho větší brácha ve 250 ml lahvi vás vyjde na 110Kč. Rovnou kupujte větší balení. Je to samozřejmě výhodnější . Malé balení vám vystačí maximálně na týden- a to opravdu nestačí. Výrobek musíte užívat dlouhodoběji. Bioaquanol H je k dostání pouze v balení o objemu 55 ml.

-          Účinky: Jak jsem již napsala – napoprvé mě ohromil , ale podruhé zklamal. Možná, že to bylo tím, že si na něj vlasové kořínky „zvykly“. Takže pokud jste ho ještě neměli, tak jej zkuste, ale pro opakované použití to není (tedy u mě).

-          Nemastil mi vlasy, zůstaly neslepené.

-          Vůně – dost specifická. Možná, že bude pro někoho překážkou, ale mně se líbila.

Nevýhody :

-          Dostupnost : musela jsem projít nespočet lékáren, abych ulovila 2 poslední kusy 55 ml balení.  Na větší láhev o 250 ml jsem nikde nenarazila. Na druhou stranu bych ale jeho zdánlivou „nedostupnost“ neviděla jako dramatický nedostatek. V lékárnách, které jsem navštívila, byli velice milí a s ochotou  mi produkt objednali. Druhý den jsem si jej mohla vyzvednout. Pokud vám nevadí poštovné, na internetu můžete směle objednávat.

-     aplikátor : Velká láhev nemá žádný aplikátor.Ani menší balení nenabízí při nanášení lepší konfort .Je nutné přelití a vymyslet svůj systém. Doporučuji lahvičku s kapátkem nebo si koupit malé balení např. kopřivové vlasové vody- po spotřebování vám zůstane obal s praktickým aplikátorem.

-          Neosvědčil se pro řešení  opakujícího se problému padajících vlasů.

1 komentář:

  1. To mě mrzí, že ti na podruhé nepomohl :-( Otázkou je, zda druhé období padání vlasů nemohlo být způsobeno i hormony, na to ti to nepomůže :-(

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.