sobota 9. června 2012

Souboj Wonderlash

dle výrobce : Řasenka s revoluční technologií 3D pro úžasně dlouhé, pevné a husté řasy, které se neslepují. Navíc obsahuje palmové mléko pro vyživení řas. 8 ml
Když jsem před několika lety potkala řasenku Wonderlash, nenapadlo by mě, že to bylo osudové setkání. Nejdříve jsem byla trochu zaskočena zvláštním kartáčkem, který má na jedné straně opravdu kraťoučké štětinky. Druhá strana se podobá klasickým plastovým kartáčkům. Tohle spojení mi naprosto  vyhovuje. Tato řasenka patřila vůbec mezi první, které tento komfort nabízely. Krátká strana řasy hezky nadzvedne, dlouhé štětinky zase pročešou. Na kartáčku neulpívá příliš barvy- s tím bojuji u ostatních výrobků. Sice jsem zkoušela obdobné modely od jiných značek, ale vždy se pokojně vrtím k wonderlashce – jak jí přezdívám. Bude vás stát 219Kč, ale tahle cena je vzhledem k výkonu směšná. Za tu dobu, co se s ní znám, jsem na její účet nezaznamenala žádnou kritiku ani  od jiných spotřebitelů. Doufám, že nikdy nepřestanou vyrábět, protože tohle je moje velká favoritka, kterou vám směle mohu doporučit.
Řasenka je k dostání ve třech barvách: hnědé, tmavě fialové a černé. Pro milovnice extra intenzivní barvy Oriflame nabízí verzi Intense. Kdo touží po barevných variacích, může si zakoupit verzi zelenou nebo fialovou s lesklým efektem.  Rovněž je k dispozici voděodolná verze.
Wonderlash Intense opravdu překvapila intenzivní černou barvou. Na můj vkus je ale na mě až příliš tvrdá , ale bohatě si vystačím klasickou černou verzí – která je černá tak akorát : ))))))))
Voděodolná verze – drží celý den, ve vodě, na suchu, kdekoli. Problém nastává trochu při odlíčení, ale s kvalitním  odličovačem se i tato procedura dá zvládnout.
Klasická“ černá verze  v tmavě fialovém obalu – je moje nejoblíbenější a kupuju ji neustále dokola.
Museli jste nebýt na dojmu, že tato řasenka nemá jedinou chybičku. Podle mě je vskutku úžasná. Vadí mi jen jediná věc – výdrž . Když se řasenka začala vyrábět , vydržela malovat v pohodě tak 4 měsíce. Nyní jsou to tak 2 až 3. Přesto jsem si ale jistá, že s jejím nákupem neprohloupíte.

A na závěr - moje oko s "wonder" řasami

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.