sobota 23. června 2012

růžová trojka - aneb O balzámech


Ať je jakékoli roční období, rty potřebují hydratovat. Hledání toho správného balzámu je běh na dlouhou trať a ve výsledku většinou doma začínáme hromadit mnoho exemplářů. Dnes bych Vám ráda ukázala první tři z mé sbírky. Ačkoli pocházejí od různých výrobců, pojítkem mezi nimi je růžová barva.

Sheer gloss - Avon care

Mým dlouhodobým favoritem je balzám od Vichy, na který jsem již psala recenzi. Bohužel jej přestali vyrábět, a tak jsem rozhodla poohlédnou po konkurentovi, ačkoli jsem si byla vědoma, že mě čeká nelehké hledání.
V létě oceňuji balzám v tubičce. U tuhých hrozí roztékání, které není zrovna v horkách příjemné. V katalogu od Avonu mě zaujal Sheer Gloss , který sliboval dlouhodobou hydrataci, jemnou růžovou barvu a nelepivou konzistenci za 99 Kč. Narovinu říkám, že ho nelze s Vichy porovnávat. Jsou to dvě cenově odlišné kategorie. Přesto jsem si jej ale oblíbila. Jeho  růžový odstín hezky koresponduje s barvou mých rtů. Neobsahuje žádné třpytky, jen se jemně leskne. Stále ho  s sebou nosím v kabelce a  používám jej jako univerzální lesk. Pokud porovnám hydrataci od Vichy a od Avonu, nad vítězem nemusím dlouho přemýšlet. Vichy je krémovější a jemnější. Avon balzám trochu lepí, ale nijak extrémně. Myslím, že kvalita odpovídá ceně. Já si jej oblíbila hlavně pro jeho barvu, ačkoli jsem  si jej původně pořizovala hlavně pro pečující účinky. Mé očekávání splnil na 70 % a koupila bych si jej klidně znovu.

Muller Young

Tento balzám je takový cestovatel – vždy jej mám pohozený někde v batohu či kabelce.  Koupila jsem si ho asi před 2 roky v Německu . Nevím, zda se ještě vyrábí. Je poměrně mastný, na rtech příjemný, hydratace uspokojivá. Nečekejte žádná zázrak . Jak říkám – obyčejný balzám.  Neurazí, nenadchne, jednoduše namaže  : ))))

Balzám na rty Tender Care

Málokdo o tomto výrobku, a tak vám jej ráda představím. Všichni asi znají legendární „růžové vajíčko“ od Oriflame. Na trh byl uveden jako oční krém, ale časem  pro něj lidé našli mnoho dalších využití- zejména pro ošetření suchých,popraskaných míst. Zákazníci jej začali užívat hlavně jako balzám na rty , a proto se  zrodila myšlenka- dát obsahu zázračného kelímku „tuhou“ podobu- tak se zrodil růžový balzám, který nabízí stejné účinky jako produkt ve vajíčku.  Jelikož „vajíčko“ často používám, neodolala jsem a jsem majitelem i balzámu. Balzám je mastný, rtům poskytne řádnou výživu. Ze tří zmiňovaných úlovků – nejvíce. Rozhodně jej ale v těchto dnech nenoste při sobě. Při vyšších teplotách se rozteče. Nejčastěji jej aplikuji před spaním, ráno rty vláčné.

2 komentáře:

  1. Milá Jahůdko, o tomhle Tender Care balzámku jsem neměla ani tušení! Ten si musím okamžitě objednat. Zázračný kelímek fajn, ale ze rtů docela brzy sleze. Tohle bude mít určitě hutnější konzistenci, tak se na to moc těším.

    Jinak díky za objevení Tvého krásného blogu. Dávám follow:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji za pěkný komentář. Určitě balzám vyzkoušej.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.