pátek 2. března 2012

Super shock Max

Před pár měsíci Avon nadělil svým zákaznicím sestru oblíbené řasenky Super shock, která se stala jednou z vůbec nejprodávanějších řasenek Avonu. Super shock jsem nezkoušela, a když jsem zpozorovala, že mi moje řasenka dochází, rozhodla jsem se, že zkusím rovnou Super shock Max.
 Žádný zázrak se nekonal. Plastový kartáček je opravdu velký se zajímavým uspořádáním štětinek, které je ale vidět až po otření obrovské vrstvy barvy na něm ulpívající . Po prvním nanesení jsem měla řasy dost slepené, až po několikátém pročesání  jsem dosáhla uspokojivého efektu. Myslím, že bude lépe použitelná, až trochu vyschne, protože té barvy na kartáčku je až přespříliš a otřít jde s velkým odporem. Osobně bych si ji znovu nekoupila.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.