pátek 10. února 2012

Tvarující řasenka Power Curl Oriflame Beauty


Revoluční kartáček zdvihá řasy od samých kořínků a dodává jim neodolatelnou křivku. Intenzivní barevné pigmenty dramaticky definují odstín řas a mikroskopicky jemné složení zabraňuje slepování a tvorbě žmolků. Zvláčňující složky působí jako kondicionér a zvyšují pružnost. Toť slova výrobce. A jaké jsou moje dojmy ?

Revoluční kartáček – Když byla řasenka uvedena na trh, tak opravdu nebyl příliš obvyklý, ale jako revoluční bych jej určitě neoznačila.

zdvihá řasy od samých kořínků – Tak tady musím souhlasit . Pracuje se s ní velice dobře.

dodává jim neodolatelnou křivku- Pokud si dáte hodně práce, tak dosáhnete i neodolatelné křivky.

Intenzivní barevné pigmenty dramaticky definují odstín řas- Neřekla bych, že černý odstín je nějak výrazně dramatický, jedná se o klasickou černou.Výhodou kartáčku pro mě je , že nenabere příliš velké množství barvy.

a mikroskopicky jemné složení zabraňuje slepování a tvorbě žmolků- Řasy jdou opravdu hezky pročesat a žmolky se opravdu netvoří.  

Zvláčňující složky působí jako kondicionér a zvyšují pružnost- Řasy vám skutečně nezmění do skálopevných hřebíků, ale tu pružnost berme s rezervou.

Řasenku mohu s klidným svědomím doporučit. Je vhodná pro denní líčení, při více vrstvách lze dosáhnout výraznějšího efektu bez slepení. V mé kosmetické taštičce je 2. nejpoužívanější. Cena 219 Kč


3 komentáře:

  1. Řasenku od oriflame jsem ještě nikdy neměla, určitě musim vyzkoušet:-) Super recenze, díky:-)M.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám řasenku od Oriflame a jsem s ní moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super je od Oriflame i Wonderlash a 2FX. Navíc jsou od úterý v akci za 69,-. Oriflame mám ráda kvůli jejich přírodní vizi, navíc nová Ecobeauty certifikovaná řada je vpravdě revoluční!

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.