úterý 7. února 2012

Ryor hydratační krém pro normální a smíšenou pleť

Na konci roku mi došel můj milovaný krém od Artistry. Tato značka není v českých luzích a hájích příliš známá a tudíž velice špatně dostupná. Lze ji získat jen přes kosmetického poradce zmíněné společnosti. Krém mi maximálně vyhovoval , spotřebovala jsem již 2 balení (každé 75 ml). Nabízel všechno, co smíšená pleť mého typu vyžaduje, přesto jsem se rozhodla poohlédnout po jiném adeptovi , který by jej nahradil. Ono se řekne, jdi do drogérky a vyber si, je tam toho fůra. Ale když se zamyslíte a ujasníte si, co opravdu potřebujete, tak nemůžete vůbec nic najít. Při tom nemám žádné vysoké nároky. Chci , aby krém mou pleť chránil, obsahoval SPF, nezmastil mi obličej, neuspal póry, zároveň hydratoval . Když jsem už něco na mastnou pleť našla, nechránilo to proti slunci. Když to chránilo proti slunci, bylo to určeno vyšším věkovým kategoriím. Na internetu jsem ale začala číst  mnoho pozitivních recenzí na hydratační krém od Ryoru s SPF 15 pro normální a smíšenou pleť. 
 Na první pohled splňoval všechny výše uvedené požadavky. A tak jsem zaexperimentovala.  Též mě  zajímalo , jestli krém za 100 Kč může konkurovat krému za 700 Kč a narovinu říkám- nemůže. Krém si mě nejdříve získal pumpičkou, která je podle mě nejlepší forma dávkování kosmetiky. A to je na něm asi to jediné pozitivní. Testovala jsem jej měsíc. Přestože má velice lehkou texturu, mojí pleti vůbec nesedí. Velice rychle se  vpije, ale ucpávají se mi po něm póry a zhoršila se mi po něm pleť. Abyste si nemysleli, že krém nefunguje, protože si já „chytrá“ mažu hydratační krém do mrazů…….tak tím to opravdu nebude. Používala jsem jej před Vánocemi v době, kdy ještě žádné mrazy nebyly. Nevím, jestli mu třeba nedám šanci v létě, ale teď jsem jej odložila pořídila jsem ji jiného kamaráda.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.