čtvrtek 9. února 2012

Lóreal Lash Architect 4D

Pod stromečkem mi byla nadělena novinka od Lórealu – řasenka Lash Architect 4D. Původně jsem si ji chtěla koupit už před Vánocemi, ale byla jsem dost skeptická ke kartáčku. I přesto jsem se na její testování těšila, když  jsem jí  objevila  24. prosince mezi dárky. Ihned mě upoutal její zajímavý obal, velice elegantní a působivý. Ovšem to je tak všechno, co na mě zapůsobilo. Moje obavy z kartáčku se naplnily. Po prvním nanesení vlastně nebylo poznat, že nějakou řasenku mám. Dočetla jsem, že k dosažení efektu „4D“ potřebujete nanést  4 vrstvy. Už při 2 vrstvě jsem měla řasy příšerné slepené, na kartáčku je totiž příliš barvy. Ať jsem dělala, co jsem dělala, nebylo vůbec poznat, že jsem řasenku použila, protože řasy vůbec nenazdvihne, neprodlouží a ani nezhustí.

V průběhu měsíce jsem ji ještě několikrát otevřela, v domnění, že když trochu vyschne, tak se s ní bude pracovat lépe. Ale nestalo se tak. Jediná výhoda pro mě je, že neopadává. Řekla bych, že se jedná přesně o ten typ řasenky, co jedna polovina lidí bude milovat a druhá nesnášet. Moje máma ji začala používat a řasy má až „do nebe“. Její řasy jsou opravdu světlé a řídké. Rozhodně se tedy nehodí , pokud chcete řasy oddělit a už vůbec ne pro dlouhé řasy.


2 komentáře:

  1. Alespoň za ní nebudu utrácet..ten kartáček vypadá fakt hrozně!! díky za recenzi..follow:)


    http://ina-tina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.