pondělí 16. ledna 2012

Cien Shampoo

Dnes bych Vás ráda seznámila s dalším diskutovaným šampónem. Není to tak dávno, co MF DNES testovala kvalitu šampónu v běžných obchodech a vítězem se stal šampon z Lidlu za 29Kč. Velice mě to překvapilo, sama bych si jej nikdy nekoupila, jsem k tak extrémně levným věcem příliš skeptická. Nakonec mě ale spotřebitelský test přesvědčil a já se rozhodla obětovat zmíněnou částku. Můžete si vybrat šampón na lupy, objem a barvu. Já zvolila na objem. Po prvním umytí jsem byla mile překvapená. Vlasy objem bezesporu měly. Příjemná je celkem i vůně. Objem se ale příliš dlouho neudržel a po několika umytích se mi začala šupit kůže na hlavě. Přípravek je mnohem agresivnější než levná Balea. Pokud nemáte citlivou pokožku hlavy, jistě si tím vlasy umyjete, ale zázraky nečekejte.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.