čtvrtek 12. ledna 2012

Balea professional Best age


Přidat popisek

Myslím, že každý občas podlehne pokušení v podobě levnějšího výrobku , jelikož člověk vždy doufá, že je možné , aby něco levného i dobře fungovalo. Co se týče kosmetiky , je to o náhodě. Podle mě  cena není vždy určující , ale většinou se mi potvrdilo, že když jsem si za kvalitu připlatila nelitovala jsem.  Nedávno jsem se  rozhodla zkoušet šampóny bez silikonům a zaujala mě   v DM řada Balea Professional, které toto kritérium splňuje. Nabídka je velmi pestrá. Každý najde jistě šampon na svůj typ vlasů. Přípravy jsou určeny na hnědé, blonďaté, kudrnaté, rovné, suché,……………….. vlasy. Já si vybrala řadu s biotinem, která je určena pro řídnoucí vlasy. Má dodat hustou, obnovit zdravý vzhled. Když jsem vlasy umyla  a splachovala pěnu, měla jsem takový ten pocit vrzání vlasů mezi prsty. Dále jsem nic jiného neaplikovala, abych viděla účinky šampónu. PO prvním použití byly vlasy hebké a hezky nadýchané, ale šampon mě nijak výrazně neohromil. Hodnocení šampon po prvním použití ale není určující. Je nutné ho používat alespoň 2 týdny, aby člověk mohl objektivně zhodnotit výsledky. Nevím, jestli to bylo moje zdání. Ale postupem času se mi vlasy zdají nadýchanější a nadýchanější. Přípravek ani nedráždí vlasovou pokožku. A to je co říci u šampónu z drogerie. Co dodat na závěr? Pokud se vám nechce investovat 200 a více Kč do profi šamponu z kadeřnictví apod. myslím, že Balea je celkem dobrá volba. Kdybych si měla v drogérii šampon mezi Baleou nebo jiným o 100kč dražším např. Pantene, Garnier, tak si jistě s klidním vědomím odnesu k pokladě Baleu. Podle mě jsou šampóny z drogérie téměř na totožné úrovni, avšak u známější značky (viz zmiňované značky) si akorát připlácíte za větší publicitu, ale za kvalitu rozhodně ne.

2 komentáře:

  1. Balea je nejvíc v pohodě :) Mám tu značku ráda:))

    OdpovědětVymazat
  2. Jooo Balea je super :) já používám tu regenerační(i balzám a masku) a nemám vůbec žádný problém (splihlé vlasy, suchá pokožka hlavy) a navíc moc pěkně voní :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.