sobota 28. ledna 2012

Balea Braun Shampoo

Dny šampónu proti řídnutí od Balea se nachýlily, a tak jsem se rozhodla vyzkoušet další výrobek řady Balea Professional. Vzhledem k tomu, že jsem byla před 2 týdny na přelivu, zvlažovala jsem, jestli si mám koupit šampón určený na barvené vlasy nebo kadeře hnědé.  V minulosti jsem již používala výrazněji dražší šampón určený proti vymývání barvy a narovinu říkám, že mi to barvu neprodloužilo. Na  Braun Shampoo jsem četla jen pozitivní ohlasy , a tak jsem se objevil u mě doma. Jako celá řada Professional neobsahuje silikony , je určen pro přírodní ale i barvené hnědé vlasy. Má příjemnou jemnou parfemaci a hnědou barvu. Vlasy jsou po něm opravdu krásně lesklé a hebké. Na druhou stranu ale nejsou tak nadýchané  jako u šampónu proti řídnutí. Barvu hezky zvýrazní a jsem zvědava, jestli se třeba nenapomůže pomalejšímu vymývání. Tak po kom z těchto dvou v drogérii šáhnout ? Pokud máte rádi nadýchanější vlasy , běžte pro Baleu proti řídnutí vlasů. I po ní se mi vlasy leskly. Jestli toužíte po extra lesku a neprahnete po super objemu, Balea Braun vás nezklame.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.