sobota 1. října 2011

Volumen shampoo Alverde

Snad na všech blozích se objevil nějaký ten článek o šampónech se silikony a jejich negativních účincích na kondici vašich vlasů a pokožky. I já podlehla bez-silikonové mánii. Zezačátku jsem se rozhodla vyzkoušet levnější výrobek , a tak jsem zašla do DM, kde jsem se zastavila u stojanu Alverde , jehož všechny výrobky měly nápis BEZ SILIKONŮ. Iluze jsem si nedělala, tušila jsem, že za 60Kč žádnou bombu nepořídím, ale přeci v koutku duše jsem doufala, že i levný šampon může prokázat dobrou službu.
Před nanesením na vlasy jsem malé množství zředila s vodou. Velice rychle napěnil, to jsem u přírodního šamponu vůbec nečekala. Voní po limetkách a toto svěží  aroma je velice povzbuzující. Když jsem jej z vlasů splachovala, byly na dotek jiné.
Po uschnutí vlasy měly viditelný objem, ale ten nevydržel ani do druhého dne. Vlasy jsou mnohem jemnější, ale na můj vkus až příliš. Dobře vím, že existují šampóny , které vám zajistí objem po více dnů. Navíc si myslí, že se po něm i rychleji mastí vlasy. Nevím, jestli zkusím dražší bez-silikonový preparát.Jaké máte vy zkušenosti s výrobky bez silikonů?
Výhody
Cena, vůně, pěnivost, příjemný pocit po umytí vlasů
Nevýhody
Slibovaný objem nevydrží, vlasy jsou jemné



2 komentáře:

  1. tenhle šampon jsem měla ,ale ani já a mamka sme nebyli spokojené,možná to byl jiný,ale ten gel protože tak to vypadalo a ta vůně nevůně nám vadila.
    forever free

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, zkušenost nemám zrovna nejlepší, přírodní kosmetiku jsem párkrát zkoušela a nějak mi nesedla.. :-( Máš tu moc zajímaví příspěvky, takže tě určitě budu sledovat a těšim se na další!:-)
    A když budeš mít čas nebo náladu, tak prosím mrkni na můj blog, follow nebo milý komentář vždycky potěší :-) M.
    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.