sobota 29. října 2011

Syoss suchý šampon

syoss
Podlehla jsem reklamě a opět lituji. Když přišla značka Syoss na český trh, byla jsem dost skeptická. Proti značkám, které zaručují profesionální výsledky jako od kadeřníka na pultech drogérií za nízké ceny, jsem nedůvěřivá téměř vždy.
Ale člověku to nedá a řekne si, třeba by to mohlo fungovat a šup , už stojí v obchodě a ze zvědavosti si něco pořídí. Můj první přípravek od Syoss bylo tužidlo. A rovnou říkám, bylo to   nejhorší tužidlo, co jsem kdy měla. Vlasy připomínaly hřebíky, nešlo to vyčesat, nešlo to tvarovat, pro dlouhé vlasy pohroma.
Zařekla jsem se, že si od Syoss nic nekoupím, ale okolnosti mě donutily k dalšímu nákupu. Zrovna mi docházel můj oblíbený suchý šampon od Oriflame. V tomto sortimentu je opravdu omezený výběr, a tak jsem šáhla po zeleném suchém šamponu. Po první aplikaci jsem byla nadšená zejména vůni, ta je velice příjemná. Ale z funkčního hlediska na Oriflame nemá. Nejsmutnější zjištění na mě ale teprve čekalo............Když jsem jej chtěla použít po druhé, balení bylo téměř prázdné ! Nevím, jestli jsem měla vadný výrobek, ale obsah , který vydrží na dvě aplikace mi nepřijde standartní. Za cenu 139 Kč je to nehoráznost ! Tohle si opravdu už nikdy nekoupím a Vám radím totéž.....
A jaké máte se Syoss zkušenosti vy ?

5 komentářů:

  1. ja som mala od nich kondicioner, a nie a nie ho minut, inak je to zvlastne, ze to vystacilo len na jedno pouzitie..

    OdpovědětVymazat
  2. Syoss naprosto nesnáším, po všem (šampony, kondicionéry, tužidla), co jsem od nich vyzkoušela se mi tvoří lupy, takže tenhle suchý šampon s radostí vynechám.

    OdpovědětVymazat
  3. Od značky Syoss používám akorát barvy na vlasy a nemůžu si stěžovat =)

    OdpovědětVymazat
  4. aj ja som ho mala a tiež sa my strašne rýchlo vypotreboval:( teraz mám suchý šampón z balea a celkom sa mi páči:)

    OdpovědětVymazat
  5. Jak si tak projíždím ty kosmetické blogy, tak hodně slečen, které testovaly tento suchý šampon, tak ho měly po dvou aplikacích vypotřebovaný. To je bída teda.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.