neděle 30. října 2011

Repair haarmaske alverde

Šampon od Alverde byl velkým zklamáním. Při jeho nákupu, jsem si pořídila i masku a po měsíčním pravidelném testování (2 x týdně) jsem došla k překvapivému závěru. Tato maska s avokádem a hroznovým vínem vůbec není špatná. Vůně je taková příjemná svěží, nevtíravá, trochu je tam cítit avokádo. Má bílou barvu a poměrně hustou konzistenci. Co mě mile překvapilo, je množství, které stačí aplikovat. Oproti klasickým drogérkovým maskám postačí opravdu nesrovnatelně menší dávka. Vlasy nezatíží, jsou opravdu lesklé, myslím, že pro dlouhovlásky ideální ! Kdo prahne po intenzivní výživě, tak ať raději zkusí něco jiného, ale pro mě je to dostačující. Za cenu 60 Kč nad ní neváhejte. Konečně něco od Alverde, co znovu koupím.

3 komentáře:

  1. Hello! You are so gorgeous. Love your style and blog so much. Please follow my blog...

    ♥Love from Antalya♥

    http://antalya-magnificent-city.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna jsem teď dopatlala masku na vlasy od body basic, která byla uplně dokonalá,.... ted snáhim jinou protože takhle byla dosti drahá, takže zkusím tuhle od tebe,... jsem ráda že jsem na tvé stránky narazila, pěkná recenze

    OdpovědětVymazat
  3. tak to je dobre vediet:)vyskusam!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.