neděle 25. září 2011

Oriflame Pure Colour Nail Polish

Dlouho jsem sháněla nějakou příjemnou tělovou barvu laku. Přezdívám jim nebarvy. Před létem jsem si pořídila odstín Pearly Beige od Oriflame. Tenhle odstín se opravdu povedl, je jemný a zároveň přirozeně zvýrazňuje nehty. 

Konzistencí je tekutější a jsou třeba dvě až tři vrstvy k dokonalému krytí. Je potřeba jednotlivé vrstvy aplikovat v malém množství a s dostatečným časovým odstupem. Když jsem jej použila poprvé, ze zvyku jsem ho pro větší odolnost přetřela ochranným lakem od Essence. Nedělejte to! Tyhle dvě značky se evidentně nemají v lásce. Paradoxně mi lak na nehtech vydržel mnohem déle bez Essence.  8 ml koupíte za 109 Kč
Výhody
Barva
Výdrž
Nevýhody
Úzký štěteček
Dlouho schne

2 komentáře:

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.