pondělí 5. září 2011

Léto trávím s Herve Leger Femme

Vždy, když ucítím novou vůní, snažím si představit ženu, jež ztělesňuje. Jsem přesvědčená, že když parfumér pracuje na nové vůni, tak před sebou vidí toho, kdo ji bude nosit. Některé parfémy mi představu evokují okamžitě, u některých se nikdy nedostaví.
Herve Leger Femme mi vnukla ideu nositelky ihned při prvním kontaktu. Viděla jsem před sebou mladou nezávislou ženu. Nebyla nijak výrazně namalovaná, ale okouzlující. Měla půvabný obličej , procházela se městem jednoduše avšak elegantně oblečená bez šperků v dokonale padnoucím a kvalitním oblečení. Usedlá nebyla- ba naopak. Provokovala - a to svou vůní. Sama vůně ji oblékala do hávu ženské smyslnosti s dívčí nespoutanosti.
Lákavá svěžest exotické květiny a návykové dřevité tony se spojují s její pokožkou. Tento koktejl zaujímá a vzbuzuje touhu odhalovat její skryté tajemství.
 
Při prvním setkání ucítíte svěží mix, který vás okouzlí lehkostí, brzy se začne ozývat základ tvořen cypřišovým dřevem a vanilkou. Nikdy jsem nic podobného necítila. Zpravidla si své voňavé favority rozděluju dle ročních období, ale tahle se dá používat celý rok.

1 komentář:

  1. Vůni neznám, ale krásný flakon!
    Někde musím přivonět...M*

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.