neděle 4. září 2011

hair therapy

Léto je pro vlasy velká zátěž. Chodíme plavat, sluníme se, potíme se. Vyzkoušela jsem několik masek běžně dostupných a vybrala jsem podle sebe ty nej, které viditelně fungují.



HairX Volume Boost Hair Mask od Oriflame
Maska ve fialovém obalu slibuje objem a krásně nadýchané vlasy. Po aplikaci jsou vlasy lesklejší, hebčí , ale žádný  extrémní objem rozhodně nečekejte. Je to takový průměr. Stojí 139 Kč, balení obsahuje 200ml. Celkem bych ji udělila 5 bodů z 10.
Výhody :
·         Hezká vůně
·         Cena
·         Hebkost, lesk
Nevýhody

·         Žádný viditelný objem
HairX Colour Protect Hair Mask Oriflame
Poklad v červeném balení  určen pro barvené vlasy má pomoci zachovat barvu a její lesk. Tahle maska opravdu viditelně přispívá k viditelnému lesku a navíc bych řekla, že vlasy jsou paradoxně nadýchanější než u předchozího produktu. Cena 139Kč za 200ml.Ohodnotila bych 7 body z 10. Mile překvapila.
Výhody:
·         Opravdu hezká vůně
·         Objem
·         Lesk
·         Cena
Nevýhody
·         Tekutější konzistence
Maska Balea
Když jsem  ji poprvé otevřela, lekla jsem. Ze sáčku na mě vykoukla hnědá hmota připomínající bahno. Jejím úkolem je obnovit lesk a barvu nabarveným vlasům. Pokud uvažujete o nějakým přípravku na zvýraznění barvy ,za tuhle cenu jste právě objevili bezkonkurenční přípravek. Barva jakoby dostala větší sytost a vlasy jsou plné objemu. Upřímně- od Balea bych tohle nečekala.Stojí okolo 29 Kč za 1 sáček. Dávám 8/10 bodů.
Výhody
·         Zintenzivnění barvy
·         Lesk
·         objem
·         cena
Nevýhody
·         Nejde i koupit ve velkém balení, pouze v sáčcích.
·         Vůně není nijak omamná.

Oil Nutritive Gliss Kur- maska pro delší vlasy se klonem k třepení
Tento výrobek není žádnou novinkou.Slibuje majitelkám delších vlasů o 97% méně roztřepených konečků hned po prvním použití a celkovou regeneraci. Hledala jsem něco přesně takového asi před půl rokem, kdy jsem měla právě problémy se zlobivými konečky. Maska má tuhou máslovou konzistenci, určitě bych ji nedoporučila majitelkám mastících se vlasů. Je opravdu hutná. Poničené konce vlasů vám asi nezacelí, ovšem jako prevence se osvědčila. Od té doby, co ji používám, žádné podobné problémy mě netrápí.Stojí okolo 149 Kč a balení obsahuje 300 ml přípravku.Dávám 7 b./70.

Výhody
·         Vyživené vlasy
·         Hebčí na dotek
·         Velké balení
·         cena
Nevýhody
·         Velice tuhá konzistence
·         U jemných vlasů hrozí plihnutí


Color Shine & Protect regenerační maska pro lesk a sytost barvy Gliss Kur
Po použití se vám zmenší lámavost o 95%, vlasy budou zregenerované a fascinující odlesky oslepí kolemjdoucí, to tvrdí etiketa. Jaká je realita? Vlasy se lesknou, nádherně voní, ale žádná zázrak to není.Stojí 140 Kč , 300ml.
Výhody
·         Lesk
·         Krásná vůně
·         Vlasy jdou dobře rozčesat
Nevýhody
·         Neprodlužuje intenzitu barvy

3 komentáře:

  1. no ja neviem ja som mala raz sampon z oriflame a nikdy viac!gliss kur pouzivam:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten žlutý Gliss kur mohu jedině doporučit. Mám sice snadno se mastící vlasy, ale masku jsem dávaa jen od poloviny dolů a mohu též doporučit, neměla jsem dost dlouho roztřepené konečky. Používala jsem i šampon a kondicionér a u mě jedině palec nahoru:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Za mě Oriflame a vlasová kosmetika taky radši ne-e, Gliss kur je ale fajn :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.