pondělí 5. září 2011

Čistící maska s květem z thajského lotosu

Dlouho jsem hledala ideální masku na důkladné čištění obličeje.  Moje pleť je typický příklad smíšené pokožky- mastící se čelo, nos a brada a suché tváře. Po přečtení mnoha ohlasů jsem vyzkoušela GARNIER čistící samohřejivou masku. Byla jsem spokojená. Pleť byla vyhlazená, ubylo i černých teček.

Ačkoli jsem k pleťové kostice Avon velice skeptická, dodala jsem si odvahy a vyzkoušela masku z jejich řady Planet Spa. Tuto produktovou řadu mám od Avonu úplně nejraději. Planet Spa zahrnuje sousty dalších produktových řad inspirovaných ingrediencemi,které se pro zkrášlování používají v různých částech světa. Takže v nabídce je série  s himálajskými bylinami, olivovým olejem, bílým čajem apod.

Po mnoha i dražších výrobcích mi pleť zčervenala nebo začala pálit. I když je tato řada parfemovaná, žádný produkt zatím mé pleti neublížil. A nutno poznamenat, že Planet Spa voní velice hezky a příjemně.

Osobně nedám dopustit na čistící masku z řady vonící po thajském lotosu. Nejenže maska nádherně voní, ale především funguje a mnohem lépe než zmiňovaný GARNIER. Póry čistí opravdu dokonale a po smytí je úbytek černých teček zcela evidentní.  Před aplikací má výrobek fialovou barvu, během schnutí zbělá. Stačí opravdu tenká vrstva a za 5 minut je hotovo. Balení obsahuje 75 ml a stojí okolo 200Kč. Zaslouží si 10 bodů z 10 !

Výhody:
  • Velké balení
  • Skvělá cena
  • Nádherná vůně
  • Viditelní účinek

Nevýhody
  • Někomu může parfemace vadit, ale zatím jsem nikoho takového nepotkala J


3 komentáře:

  1. ja mam tychto masiek strasne vela,vsetky farby a som spokojna:)

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm něco na černé tečky! To snad zkusím!


    http://pieceofebuu.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.