středa 28. září 2011

Beauty rush lip gloss

Nikdy jsem žádnou kosmetiku od značky Victoria´s secret nezkoušela. Z Ameriky mi byl dovezen lesk , který mě ale veškerých obav zbavil. Vím, je to jenom lesk, ale stojí za to. Netuším, kolik stál. Jsem si stoprocentně jistá, že cena se pohybovala v přijatelném rozmezí, jak tomu u produktů za Oceánem bývá.
Nelekejte se ostře růžové barvy, mě spíše nalákala k okamžitému použití. Nádherně voní jako žvýkačky a bonbóny, když jej nanesete – budete mít  na něj neodolatelnou chuť , která se bude stupňovat ! Na rtech vytváří intenzivní lesklý efekt s růžovým nádechem  a troufám si říci, že porazí i mnohem dražší konkurenty slibující lesk jako blesk. Jediné, co bych mu vytkla, je,že lepí. To už tak u levnějších lesků bývá.


Výhody
velké balení
cena
Intenzivní lesklý efekt
vůně
chuť
vydrží docela dlouho na rtech

Nevýhody

lepivost


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.