středa 7. září 2011

Alverde - odličovač

Na začátku léta mi došel odličovač, a tak jsem zamířila do DM. Můj oblíbený Lóreal byl vyprodaný, a tak jsem se rozhodla vyzkoušet něco z řady Alverde. S touto kosmetikou nemám žádné zkušenosti, ale když jsem viděla cenu 60 Kč za 100ml, neváhala jsem a vložila jej do košíku. Dvoufázový odličovač s pečujícímu oleji láká zákazníky na přírodní složení, hydrataci a  rychlé odlíčení. Navíc je vhodný i pro nositele kontaktních čoček.  


Osobně bych si jej již nekoupila. Ano, cena odpovídá kvalitě. Stíny odlíčí dobře, ale s řasenkou to je pořádný boj. Obyčejnou řasenka se vám po aplikaci odličovače začne olupovat v takových divných kouscích. Na voděodolnou řasenku to ani nezkoušejte ! Také se mi nikdy nestalo, aby odličovač při kontaktu s pletí pěnil. Možná, že určen pouze pro odličování produktů z řady Alverde………zaslouží si 2 body z 10

Výhody:

Přírodní složení
Cena
Údajně vhodné pro nositele kontaktních čoček

Nevýhody

Neodstraní řasenku
Divně pění
Ačkoli je doporučován pro citlivé oči, mé kamarádce po odlíčení výrazně pálily

3 komentáře:

  1. no ja s odlicovacmi tiez bojujem...:(

    OdpovědětVymazat
  2. tu cenu nie je vidiet:(

    http://biancaprincipessa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Od alverde kupuji dost věcí,a le tenhle jsem ještě nezkoušela. Používám olej od Saloos a teď mi v beauty boxu přišla micerálka od la roche a musím uznat, že je to příjemná změna.


    http://shaki-days.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu mého blogu, milé komentáře i konstruktivní kritiku.